PRETTY WOMEN

הבוקר הגעתי ליריית הפתיחה של חנות הקונספט של עולם היופי הגדולה בישראל –  PRETTY WOMAN של רשת המשביר לצרכן, אשר תהיה פתוחה במהלך חול המועד פסח ותציע ללקוחות חווית קנייה יוצאת דופן ומקיפה.  

החנות תהיה פתוחה במהלך חול המועד פסח למשך 4 ימים בלבד בהאנגר 11, נמל תל אביב הנחשב למקום אסטרטגי ומרכזי ותציע חבילת בילוי מושלמת.

בחנות כל אישה תוכל להתפנק במוצרים או שירותים אותם מציאים בדוכנים השונים במתחם ולצאת זוהרת ויפה מהמקום:)

תחילה הסבירה טל היישטיין, סמנכ"ל שיווק ופרסום ברשת המשביר לצרכן, את הקונספט של החנות: "רשת המשביר לצרכן הינו בית כולבו היחיד בישראל המציע מגוון  עולמות תוכן עשיר ומגוון מותגים ומוצרים בתחומי: עולם הבית, עולם הקוסמטיקה, הלבשה תחתונה, אופנת נשים וגברים, ספורט, הנעלה, תכשיטים ומוצרי חשמל.

סרטון פלאש

החנות תשתרע על פני כ – 4,000 מ"ר ותרכז תחת קורת גג אחד את מיטב מותגי הקוסמטיקה והטיפוח המובילים שיחשפו את החידושים בתחום הטיפוח, הבישום והאיפור/

החנות, מאגדת תחת קורת גג אחת את כל מותגי הקוסמטיקה המובילים ביניהם: לנקום, אסתי לאודר, קליניק, ג'בנשי, שיסיידו, אליזבט ארדן, דקלאור , גרלן  אישי קוסמטיקה ומותגים נוספים בניהם: לוריאל, רבלון, גרנייה, מייבלין, רימל, ג'ייד, ניואה, חלאבין, ברוג'ואה, קרליין ועוד.

דוכן של המותג KENZO:

2 יפייפיות מחלקות ורדים:

דוכן PREMIER

דוכן של CLINIQUE

דוכן של REVLON

מותג מינרליום אותו משווקת המשביר לצרכן באופן בלעדי:

בשמים של חברות מובילות:

צוות של GUERLAIN מקבל הנחיות אחרונות לפני הפתיחה:

התחלתי את הסיבוב בדוכן של לנקום, שם פגשתי את יגאל המקסים אשר איפר אותי תוך שימוש במוצרים המובילים של המותג עשה ממני מלכת היופי ליום אחד:

וזאת תוצאה הסופית:

 פינוק נוסף שניתן לחוות במקום הוא פן או מניקור (עבור קניה מעל 200 ש"ח באותו יום).

היות ועשיתי יום קודם מניקור ברשת LAKA, החלטתי ללכת על פן מעשה ידייהם של שני מעצבי שיער מוכשרים מאקדמיה לעיצוב שיער של מוטי רובין (התחיל לעשות אותו רומה וסיים רפאל:) 

10 דקות ויצאתי מושלמת: גם איפור של יגאל מלנקום, גם פן של רפאל ממוטי רובין וגם מניקור של LAKA ישר לתכנית של גיא פינס:

 

בדרך פגשתי "חבר מוכר" סנסוריום:  מכשיר מעניין , פרי פיתוח בלעדי של לוריאל, המעניק התאמה אישית של בשמים לפי העדפת ניחוחות וסגנון החיים. SENSORIUM  הושק לאחרונה בקניון אבנת בפ"ת וסקרתי אותו בבלוג שלי: http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2286817

 

 

 במסגרת החויה הייחודית, בכניסה למתחם נתקלטי בסטארט אפ מעניין – "אישי קוסמטיקס"- "EESHEE", פרי פיתוח ישראלי, שבמרכזו עומד ייצור מוצרי טיפוח בהתאמה אישית המתבססים על צרכי העור הספציפיים והעדפות האישיות של הלקוח.

תהליך רכישת מוצר הטיפוח הינו תהליך אישי וייחודי מסוגו, המתחיל מאבחון מקצועי ואישי באמצעות מכשיר מצב העור וצרכיו. לאחר תהליך האבחון המכשיר מייצר נוסחה ייחודית לתרכובת הקרם המתאים ללקוח המאובחן.  

בהשקת החנות נפגשתי עם אחד ממייסדי החברה, ד"ר למתמטיקה  ג'וזף מלול, אשר  עומד מאחורי יצירת אלגוריטם ייחודי המבוסס על תורת המשחקים ויחד עם פרופ' דניאל ורדי , "המוח הדרמטולוגי של הפיתוח"  ייצרו נוסחה המאפרת  להם לנתח את עור הפנים של הלקוחה ע"י בדיקה פשוטה ולא פולשנית, וליצור ממנו קרם טיפוח ייחודי המותאם באופן אישי לעור הלקוחה.

ד"ר ג'וזף מלול סיפר לי שתהליך ההבחנה וייצור לא לוקח הרבה זמן : השיחה עם היעוצת לוקחת כ10 דקות ותהליך הכנת הקרם לוקח בין 3 ל-5 דקות בלבד.

 

כל הסדרות מתאימות לגברים ולנשים בכל גיל, מלידה ועד בכלל, וזאת עקב האופי האישי שמקבל כל מוצר ומוצר בתהליך ההתאמה.

תהליך ההתאמה מתבצע ב – 4 שלבים:

מוצרי המותג, לא מכילים רכיבים כימיים, בפרבנים, חומרי ניקוי ותוספי ריח מלאכותיים. המוצרים הינם טבעיים ואורגניים, ומכילים שמנים אתריים ואורגניים נדירים מרחבי העולם.

 

כיום קיימות 2 נקודות בסניפי המשביר לצרכן- בבאר שבע ובאשדוד, והצפי הוא שעד סוף שנת 2012 המותג ישתלב ב15 נקודות ברחבי הארץ.

בנוסף לייחודיות שבתהליך, המוצרים נרקחים ממרכיבים טבעיים בלבד וכמו כן נרקחים לעיני הלקוח.

 

חנות הקונספט "פריטי וומן" תפתח בהאנגר 11, ת"א, למשך 4 ימים בלבד בחול המועד פסח, בין התאריכים 9-12.4.12.

שעות פתיחה:

ימי ב – ד', משעה 10:00-22:00, יום ה' – ערב חג  – משעה 09:00-14:00 .  

 

עלות הכניסה חד פעמית: 39 ₪. כל הרוכש מוצרים בשווי 49.99 ₪ בסניפי המשביר לצרכן בין התאריכים  25.3-8.4 יוכל ליהנות מכרטיס כניסה מוזל בשווי 9.90 ₪. הכניסה חינם לחברי מועדון CLUB365.

 

 

 

מודעות פרסומת

אודות juli1974

אקדמאית, אמא ל-3, יחצנית מסיבות לשעבר, עוסקת בתחום בקרת פרויקטים
פוסט זה פורסם בקטגוריה טיפוח ויופי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.