סוגת פונה לשוק המקצועי

חברה מובילה אשר רוצה לענות על הצרכים המשתנים של הצרכנים צריכה לחדש ולהתקדם כל הזמן.

כך, חברת סוגת, אשר הוקמה בראשית שנות ה-50 בארץ, מיצבה את עצמה כחברה מובילה בארץ בתחום הסוכר. באמצעות השקעות גדולות בציוד מתקדם ומתוחכם ובמערך השיווק, שומרת סוגת על יתרונה לאורך השנים. מפעל "סוגת" נמצא על שטח של כ-100 דונם באזור התעשייה של קריית גת.

לאחר שהרחיבה את פעילותה בקטגוריות שונות בשוק הקמעונאי, חברת סוגת נכנסת לפעילות בשוק המקצועי. סוגת צפויה להציע מגוון נרחב של מוצרים ושירותים תחת קורת גג אחת, שיתאימו לכל פרויקט בכל סדר גודל, המוצרים ישווקו לבתי קפה, מסעדות קטנות ועד מטבחים בסדרי גודל רחבים, מלונות ומוסדות שונים ותעשיות.

לקראת כניסתה לשוק המוסדי, רכשה סוגת ציוד טכנולוגי ברמה המתקדמת והמובילה בתחום זה.

ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת, מסר: "הכניסה שלנו לשוק המקצועי היא בשורה משמעותית לקהל התעשייתי והמקצועי. אנו שואפים להציע לשוק המקצועי מגוון רחב של פתרונות בתחום הבישול והאפייה, תוך שימוש בעוגן החזק של מוצרי הבסיס שפיתחנו לאורך השנים.

כפי שעשינו בשוק הקמעונאות, גם בשוק המקצועי אנו נעשה שימוש בידע רב השנים שצברנו כמותג מוביל, בטכנולוגיה מתקדמת ובניסיון הייבוא. הכניסה לשוק המקצועי היא בהחלט צעד משמעותי בהיסטוריה של סוגת".

לרגל המהלך בחרה חברת סוגת, בשף יוסי שטרית שף מסעדת "קיטשן מרקט" ומסעדת "אונזה", להוביל את הכניסה לשוק המקצועי.

במסגרת שיתוף הפעולה שטרית יהיה אחראי לפיתוח והכנה של מתכונים חדשים ומיוחדים המיועדים עבור כל אחד מהמוצרים המוצעים לשוק המקצועי.

יוסי מגיע מבית בו אבא הפך לסוכרתי בגיל 38 ולכן, לא היה באפשררותו לטעום ממגוון הקינוחים שאמא שלו, אופה בחסד, הכינה.לכן, התחבר יוסי ישר לנושא ולמוצ ופיתוח קו רחב של קינוחים.

באירוע,הדגים לנו השף הכנת קינוח מיוחד מתערובת קינוחים אותה מיבאים מחברה בלגית וותיקה (הקיימת בשוק משנת 1907) .

ביצירת אומנות יפייפיה מופיעה טבעת מוס שוקולד (ללא סוכר גם היא אותה הכנו תוך כדי הקפאה ברינג), כדורי אינסטנט פלאן וניל ללא סוכר מעורבב עם קליפה של תפוז אננס וקרם קוקוס וסורבה תפוחים.

בנוסף, טעמנו באירוע מגוון קינוחים לל סוכר אותם ניתן להכין בעזרת תערובות ללא סוכר של סוג..

ממחקרים שערכה חברת סוגת עולה כי צרכני קטגוריית ה"ללא סוכר" (בפרט הצעירים שבהם), מחפשים מוצרי מזון הזהים בטעמם ובמראה למוצרי מזון "רגילים" הכוללים סוכר. הצרכנים מעדיפים מוצרים זמינים וטעימים, אותם הם יכולים לחלוק עם שאר בני המשפחה.

כמענה לצורך זה תחל סוגת לשווק סדרה חדשה Ready to mix – תערובות עוגות ומנות אחרונות ללא סוכר, שמיועדים למכירה לשוק המקצועי. התערובת נעשית עם סוכר שהוא "סוכר חדש", עשוי מ 99% רכיבים טבעיים דלי קלוריות ויותר סיבים (סוכר, תירס, עולש). שילוב מושלם של טעם מתוק ללא תוספת סוכר.

מודעות פרסומת

אודות juli1974

אקדמאית, אמא ל-3, יחצנית מסיבות לשעבר, עוסקת בתחום בקרת פרויקטים
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.