Nature Valley עובר מיתוג מחדש – טרנד הבריאות וחיבור לטבע תוך ייצור נראות מעוררת תיאבון ובולטת יותר על המדף!

Nature Valley מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר משנת 1975, עובר בימים האלה מיתוג מחדש המדגיש ומבליט את ערכי המותג לטרנד הבריאות וחיבור לטבע תוך ייצור נראות מעוררת תיאבון ובולטת יותר על המדף!

בקדמת האריזה, התמונות החדשות של המוצרים, המלוות ברכיבים ממנו נוצר, ממחישות בדיוק את המוצר הנרכש ובהחלט מעוררות תאבון. תמונות החטיף גדולות וברורות יותר והמסר של רכיבים הישר מהטבע מועצם.

גב האריזה הפך אינפורמטיבי ומצוינים בו הרכיבים והתועלות של כל סדרה. בנוסף, ישנן תמונות אווירה אשר מתעדות טבע יפיפה, בצמידות לקהל הצורך את החטיף, כדי להמחיש בצורה קלה יותר את עולם התוכן בו החטיף יושב וממחישות את מהות המותג, המחובר לטבע.

המותג מותאם במדויק לאסטרטגיה עליה הצהירה החברה אשר שמה דגש על השקיפות מול הצרכן, רצון לרכיבים יותר קרובים לטבע, פחות מתועשים, בסדרת הקראנצ'י ניתן דגש ל3 דברים: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז פרוטאין ופופקורן מתוך רצון להדגיש את הייחוד של כל סדרה וסדרה

סדרות הקראנצ'י, צ'ואי, פרוטאין ופופקורן זוכות למראה מעודכן ומתקדם, הנותן דגש על שקיפות מול הצרכן, בהלימה עם טרנד הבריאות.

מהלך המיתוג הינו המשך ישיר למהפכת הבריאות ולכניסתה לקטגוריות חדשות של החברה, ומותאם במדויק לאסטרטגיית ה NO NO NO עליה הצהירה החברה שמשמעותה הפחתת חומרים מתועשים ושימוש ברכיבים קרובים יותר לטבע, ובסדרת הקראנצ'י,הדבר בא לידי ביטוי בתקשור: ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.

חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים . לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

לאורך השנים מחקרים רבים נעשו אודות השפעת הצבעים על בני האדם והפסיכולוג מרק לישר אף הגה את מבחן הצבעים- שיטה מדעית פסיכולוגית.

לישר גרס כי תפיסה חושית של צבעים הינה אובייקטיבית ומשותפת אוניברסלית לכל, אבל העדפת צבעים הינה סובייקטיבית. ההבחנה הזו מאפשרת מדידה אובייקטיבית של מצבים סובייקטיביים באמצעות צבעי מבחן.

לדבריו, בחירות הצבע מתבצעות באופן בלתי מודע ועל כן מציגה את האדם כפי שהוא באמת.

בהתאם למסקנה זו ניתן לראות כי כיום בעת הקמת מותגים שונים, נעשית בחינה לעומק אודות הצבע הרצוי ומה הוא משדר לצרכנים.

גם בnatur valley   לצבעים משמעות רבה:

ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:

  • קארנצ'י–  האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.

  • צ'ואי– האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש
  • פרוטאין-האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.
  • פופקורן-האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות

הלוגו המוכר והאהוב עבר שדרוג, והוא כעת בכתב יד, רך יותר, טבעי, אותנטי, אישי ומדגיש את הנגישות בה דוגלת החברה ומשתלב בשינוי הכללי של האריזה.

מודעות פרסומת

אודות juli1974

אקדמאית, אמא ל-3, יחצנית מסיבות לשעבר, עוסקת בתחום בקרת פרויקטים
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.