שופרסל משיקה רשת BE

תהליך רכישת מוצרים מעולם הפארם, תמיד משולב אצלי עם חווית הקניה (הסידור בחנות, נראות המוצרים על המדפים, אווירה הם הגורמים שיכולים להשפיע עלי לרכוש מוצר זה או אחר גם אם יש לי 100 כאלה במגירה בבית:)

היום, כאשר השוק מוצף ברשתות למכירת המוצרים (יש מחלקות שלמות אפילו במכולת שכונתית:) מאוד קשה להגיע ללב הצרכן. בנוסף, בשנים האחרונות נפתחו אתרי רכישת אונליין (גם בארץ וגם בחו"ל) עם מחירים אטרקטיביים ששוברים את השוק.

ברשת שופרסל חשבו "מחוץ לקופסה" ולאחר רכישה של רשת ניו פארם המוכרת, השיקו לאחרונה בהשקעה של 120 מיליון שקלים את  BE  המשלבת ארבע קווים מנחים מחיר, חווית קניה, רכישה אונליין ומגוון.

המחיר הוא בין הפרמטרים החשובים שקובע האם אנחנו נרכוש את המוצר. אנשי רכש של שופרסל עשו סקרי שוק ומאמצי על על מנת להשיג מוצרים במחירים אטרקטיביים מאוד (לפעמים זולים יותר מהאתרי קניות בחו"ל).

ברגע שאני חוזרת מקניות בפארם, הבנות שלי מתעניינות ואף מאמצות לעצמן חלק מהרכישות שלי. מכאן אפשר להבין, כי גיל של הבנות המתאפרות ירד היום משמעותית ולנערה או תלמידת בית ספר יש כח קניה שונה מאישה הבוגרת. לכן, צריך לתת מענה לשניהן  עם רמת המחירים המתאימה.

התחלתי מזה שלחווית הקניה יש השפעה רבה ברגע שמדובר ברכישת מוצרי הפארם.בסניפי BE החוויה מתחילה כבר מהצעד הראשון בחנות אשר מחולקת לאזורים של "צריכה"  (מוצרי טיפול בתינוקות, תרופות, כלי רחצה) ו"רוצה" (מוצרי ספא, פינוקים, חטיפים, מוצרי טיפוח יוקרתיים)

את חווית הקניה משלים אזור ה"ספא" בחנות שם ניתן לרכוש מוצרי פינוק אותם אפשר לראות במכוני ספא יוקרתיים בבית מלון: כדורי אמבט ריחניים, סבונים ריחניים גם מוצקים וגם נוזליים ועוד. כל המוצרים, ניתן לקבל באריזת מתנה מהודרת

בנוסף, מאפרות מקצועיות יכולות להמליץ לכם על המוצר ואף להדגים (לאפר) אתכם:) היות ומדובר במאפרות עובדות החנות ולא מייצגות מותג מסויים, לא תרגישו ש"דוחפים" או מעבירים אתכן בכח למוצר מסויים אלא ממליצות לכן על המוצר המתאים ביותר.

בנוסף, בכל רחבי החנות יש מסכים המשדרים מידע על מוצרים שונים, ומראות חכמות שיודעות לתת מידע על כל מוצר מיד כשמרימים אותו מהמדף.

וכשממהרים ולא רוצים לעמוד בתור? אפליקציית "סרוק וקנה" נותנת את האפשרות לקניה בשירות עצמי, פשוט וקל.

גם בתחום הפחות סקסי בריאות עשו מהפכה בשופרסל: מהיום אפשר להזמין ולקבל תרופות עד משלוח עד הבית (בהתחלה רק תרופות ללא מרשם). כמה פעמים קרה לכם שלא הרגשתם טוב והייתם צריכים להגרר לבית מרקחת עם חום. ומה לגבי אנשים מבוגרים שאינם מסוגלים להגיע באופן עצמאי? מהיום אין צורך להגיע לסניף על מנת לקבל תרופות.

היום בעידן המהפכה הדיגיטלית, רוב הרכישות מתבצעות אונליין – בחנויות מכוונות ברשת ואף דרך לינקים ברשתות חברתיות..

לצורך רכישת אונליין, רשת שופרסל הקימה אתר BESTORE בו ניתן לרכוש מוצרי פארמה בלי להגיע לסניפי הרשת.

מהיום, קניית מוצרי פארם, ניתן לבצע גם דרך האתר הרגיל של שופרסל שם ניתן לרכוש לצד מוצרי צריכה ואוכל, מוצרי פארמה גם בקופונים ומבצעים ואף לחסוך במחיר משלוח.

כל המוצרים מקבלים כאמור, באריזות מהודרות ומושקעות (שאין לב לזרוק:).

כך נראת הרכישה שלי מהאתר: (את מוצרי הצריכה כמו חלב, בייצים וירקות אני לא מראה כאן:)


https://youtu.be/zKgipbfFGBY

ברשת  BE מציגים היום מגוון רחב של מוצרים, לרבות מותגים מובילים מחו"ל (כולל מותגים זולים) שעד היום ניתן היה לרכוש רק בחו"ל.

דוגמאות למותגים שניתן למצוא כרגע רק בסניפים של BE

מותג מפנק וריחני Chill –  מוצרי צ'יל הם מוצרי ספא משובחים ממרכיבים טבעיים, לפנים ולגוף שהופכים את חדר הרחצה שלנו לספא תאילנדי. ניסיתי (יותר נכון הבנות שלי ניסו) קרם גוף, תחליב רחצה וסבון מוצק ריחני של המותג. הריח נשאר לאורך זמן והבנות שלי קראו לי "פראיירית" שכך וותרתי להם ומסרתי להם מוצרים שרכשתי לעצמי:)

קולקציה של אקססוריז מעוצבים כמו מברשות איפור, מברשות שיער, מספרים, מכחולים ועוד של מותג NOW – המברשות לא רק שימושיים מאד אלא גם נראים נפלא על שולחן האיפור.

CATRICE COSMETICS – מותג בינלאומי טרנדי בועט וצבעוני במחירים מפתיעים אותו עד היום ניתן היה למצוא בגרמניה

PRE.TTY BY FLOMAR – המותג הצעיר מבית פלומר FLOMAR המאפשר לבנות צעירות יותר לרכוש מוצרים איכותיים בתקציב נגיש

 המוטו של פלומר הוא "VALUE FOR MONEY " והמוצרים עוברים בקרת איכות מתקדמת ופיתוח בדגש על צבעים עשירים בפיגמנטים. דוגמאות למוצרים – BB CREAM- מכסה את העור באחידות, מועשר בלחות, ומכיל קרם הגנה מהשמש, ברונזר דחוס במראה קטיפתי שמחטב ומשזף את הפנים בלי להסתכן בשמש, ובעל עמידות גבוהה, וגם הציפורניים לא נשכחות ומיוצגות בין השאר על ידי לק MATTE NAIL ENAMEL בעל צבעים עזים וזוהרים, עמידות גבוהה ונוסחה לייבוש מהיר, בשפע של גוונים לכל טעם.

את המותג לאיפור מקצועי OFRA יצא לי להכיר מזמן ואף רכשתי את המוצרים בחנויות מתמחות לקהל המקצועי (עד היום לא היה ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות פארמה רגילות). מדובר במותג פרימיום עם רמת המחירים גבוהה אשר ברשת BE נמכרים במחירים מאוד אטרקטיביים. כך, פלטת צלליות מקצועית נמכרת בתקופת ההשקה ב-249 ש"ח בלבד!

המותג החביב על הרבה נשים בארץ שרוכשות אותו בכל טיול לחו"ל בזכות איכותו והפגמנטים הטהורים שמותאמים לכל סוגי העור,  ZOHARE-  קולקציית גרבונים במבחר ענק של דוגמאות וסגנונות,

בנוסף, ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של בשמים של המותגים המובילים

לסיכום: מדובר בהחלט בבשורה משמחת בתחום הביוטי ופארמה וכמובן תמיד טוב שתווצר תחרות בין הרשתות כך שבופו של דבר הצרכנן הסופי ירווח.

מודעות פרסומת

אודות juli1974

אקדמאית, אמא ל-3, יחצנית מסיבות לשעבר, עוסקת בתחום בקרת פרויקטים
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.