אורח החיים שלנו דחוק יותר מאי פעם, ואנו מחפשים מוצרים המבצעים את העבודה במהירות ומבלי להתפשר על התוצאות.
פיירי FAIRY, מותג הכלים המוביל בישראל הנמצא במעל מחצי מהבתים בישראל. משיק בישראל את "פיירי מקס פאוור" בבקבוק "אחוז ולחץ" חדש, ללא פקק שצריך לפתוח או לסגור, המאפשר להוציא בקלות ובמהירות את כמות הסבון המדויקת מהטיפה הראשונה עד לאחרונה. המוצר החדש פותר את כל ההיבטים המתסכלים אותנו בזמן שטיפת הכלים, ומאפשר לנו פעולה מהירה ובמינימום מאמץ.
העובדה ששטיפת הכלים היא עניין טריוויאלי, לא מפחיתה תסכולים רבים הנלווים אליה. סקר צרכנים שערך המותג, גילה כי 76% מהאנשים מתוסכלים מכך שאינם יכולים להוציא את טיפת הסבון האחרונה מבקבוק הפיירי שלהם, והם נוקטים בשיטות שונות ומשונות על מנת לנצל את המוצר על תומו. 73% מהאנשים מאמינים שרחיצת כלים גוזלת יותר מידי זמן, ו 78% מתרגזים מהלכלוך המצטבר על פיית הבקבוק.
'פיירי מקס פאוור'
לא מדובר רק בבקבוק חדש לשימוש מהיר שאינו מתלכלך, 'פיירי מקס פאוור' מכיל נוסחה חדשה המצריכה פי 4 פחות קרצוף של שומן שנאפה והתקשה על התבנית, והוא פי ארבעה יותר אפקטיבי בהסרת שומן שנאפה והתקשה.
הודות לביצועי הסרת השומנים, 'פיירי מקס פאוור' מספק ניקיון מבריק גם ללא השרייה במים קרים, כך שאפשר לגשת לרחיצת הכלים ללא המתנות מיותרות.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "אנו נרגשים להוביל את השוק עם החידוש המסעיר הזה, של מצרך יסוד בבתים. מתחילת הדרך, פיירי השיקו מוצרים שהפכו את המטלות היומיומיות לפשוטות, מהירות וקלות, מבלי להתפשר על איכות הניקוי. אנו שמחים שהשגנו את המטרה הזאת עם 'פיירי מקס פאוור' החדש."
את הקמפיין החדש יוביל הפרזנטור של המותג בישראל ב 14 השנים האחרונות – ישראל אהרוני. בצילומי הקמפיין החדש אהרוני יוכיח שגם בגיל 70 הוא יכול לעמוד על הראש ולהפתיע כמו הבקבוק החדש.
***מחיר לבקבוק של פיירי מקס פאוור ברשת סופר-פארם 12.90 שקלים ( 440מ"ל). *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד. *ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.