מותג שוקולד פנדה מתרחב לשוק הבינלאומי ומציג עיצוב חדש

פנדה, מותג השוקולד הישראלי הנקי מחלב, חולל מהפיכה כשהשיק לפני מספר שנים, 

טבלה בטעם ובמרקם זהה לשוקולד חלב. הקהל הטבעוני התלהב, המכירות זינקו ומפעל 

הייצור שהוקם בירושלים ועבר בהמשך לטבעון, נדרש להתרחב. כעת, לאחר שהשלים 

גיוס מהציבור, שנחשב לסכום הגיוס הגבוה ביותר שהיה עד כה בארץ בקמפיין מימון 

המונים להשקעות (6.5 מיליון ₪), מרענן המותג את נראותו ומשיק עיצוב חדש 

לאריזות המוצרים. 

 השוקולודים בעיצוב החדש משתלבים היטב במשלוח מנות המסורתי לכבוד פורים!

מטרת המיתוג החדש להרחיב את הפנייה גם לקהל המפחיתנים, המהווה, 

על פי ההערכות, כשליש מהאוכלוסייה, וכן לרגל החדירה לשוק הבינלאומי. 

בנוסף לשינוי העיצובי של האריזות, משנה שוקולד פנדה גם את צורת הקוביות. 

הטבלאות והחטיפים עברו שדרוג וקיבלו עיצוב ייחודי שמעניק חווית טעם משופרת, עם 

מילוי עשיר יותר ופריסה מושלמת של הקרם והציפוי בכל קובייה, מה שמעניק למוצר 

חווית 'ביס' חדשה.

פנדה הוא ממתק שוקולדי טעים, קרמי ונקי מחלב. הייחודיות של המותג היא בהיותו 

זהה לחלוטין בטעמו לשוקולד החלב המקורי. שוקולד פנדה משלב בין הנאה, טעם ומרקם, 

לבין שמירה על החי. החברה הוקמה על ידי דניאל ואליה ברקת, אשר חיפשו מענה לצורך 

אישי, למוצר שוקולדי ייחודי שיעניק את החוויה החלבית והקרמית גם בגרסה הטבעונית. 

לאחר שנים של ניסיונות במטבח הביתי, פותח המתכון המנצח, ויחד עם תמיכתה ההדוקה 

של הקהילה, עבר המוצר לייצור שיוכל לעמוד בקצב הביקוש. כיום, נמכרת סדרת המוצרים

 בכל רשתות הטבע המובילות, ברשתות שיווק נבחרות ובארצות הברית.

סדרת המוצרים בעיצוב החדש של פנדה כוללת טבלאות ממתק שוקולדי ב- 9 טעמים:

קלאסי, קרם בוטנים, קרם נוגט, שברי אגוזי לוז, שברי קרמל ומלח גס, לבן, לבן עוגיות, 

מריר במילוי קרם קפה ומריר במילוי קרם קוקוס. בנוסף משווקת פנדה חטיפים בטעם 

שוקולד בתוספת פיסטוק חלבה, חמאת בוטנים וקורנפלקס, נוגט ופצפוצי אורז וקוקוס קלוי.

"הופתענו לגלות שלמרות הצמיחה החדה והחדשנות הרבה בתחום המזון הטבעוני, אין כמעט ממתק שוקולד חלב טבעוני בשוק האמריקאי", אומר דניאל ברקת, מבעלי החברה, "אז התחלנו לפני כשנה וחצי לשווק את פנדה בארה"ב דרך מכירות אונליין. הביקוש הרב גרם לנו להבין שיש פוטנציאל עסקי גדול, ולכן אנחנו מרחיבים את הפעילות לרשתות השיווק בארה"ב". 

לדבריו, החזון של פנדה הוא להגיע לעידן בו ממתק שוקולד טבעוני יהפוך מאלטרנטיבה לברירת מחדל ויחליף את השוקולד החלבי היום-יומי.

כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ מחזיקי הדת ורבנות טבעון.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 – 21.90 ₪ לאריזת 100 גרם; 8.90 – 10.90 לחטיף במשקל 45 גרם (לפני מבצעי הנחות).

להשיג ברשתות הטבע והשיווק ברחבי הארץ.

אודות juli1974

אקדמאית, אמא ל-3, יחצנית מסיבות לשעבר, עוסקת בתחום בקרת פרויקטים
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.