השקה למעדני יחיעם שהתקיימה בבית הירוק בתל אביב

לאחרונה הוזמנתי לאירוע השקה של חברת "מעדני יחיעם"  אשר התחדשה וחוגגה באירוע מיוחד מספר הישגים בהם, צמיחה והתרחבות, חדירה לשווקים חדשים, השקת קטגוריות חדשות וסדרות מוצרים חדשים בקטגוריות, כשעל הכול נמתח קו עיצוב חדש לכל מוצרי החברה, מיתוג חדש ונראות רעננה, המציבים את מעדני יחיעם בשורה הראשונה על מדף מוצרי הפסטרמות, נקניקיות ונקניקים בישראל.

נהננו ממגוון מטעמים ממוצרי החברה:

מעדני יחיעם נוסדה בשנת 1969 ועוסקת בייצור, מכירה, שיווק והפצת מעדני בשר  ready to eat בישראל, במערב אירופה ובארה"ב. מעדני יחיעם הינו מפעל ליצור מעדני בשר, נקניקים ונקניקיות.

המפעל נמצא בקיבוץ יחיעם, באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי. במפעל עובדים בצוותא, חברי קיבוץ ועובדים מכל ישובי וכפרי הסביבה. בחברה מועסקים 170 עובדים החברה והינה בבעלות מלאה של קיבוץ יחיעם.

יחיעם היא החברה השלישית בגודלה מבין יצרני הפסטרמות והנקניקים בישראל. לנתון זה משנה תוקף כאשר אנו מדברים על מפעל שאינו חלק מתשלובת מזון גדולה. יחיעם מתמחה וממוקדת בייצור ושיווק מעדני בשר והיא מחזיקה בנתח שוק של כ – 15%.  

באירוע, חשפה החברה את תוצאות הליך המיתוג אותו היא עברה באמצעותו עדכנה חברה את האריזות של מוצריה, חזקה את ערכי הליבה של החברה ויצרה שפה חדשה האמורה לבדל את יחיעם אל מול הצרכנים.

הלוגו החדש:

מטרת המיתוג החדש היא לתת דגש ולחדד את היתרונות של מעדני יחיעם מול מתחריה.

 תהליך המיתוג בוצע על ידי חברת "עדלי". מנכ"ל חבת עדלי אמר כי  יחיעם, שחקן שלישי בשוק, נחשבת לחברה משפחתית יותר ביחס למתחרותיה. הצרכן רוכש את מוצרי הקטגוריה מסיבות ראציונאליות בהם מבצע, טעם וזמינות, ללא עקביות ונאמנות לאורך זמן. יחיעם שמה לה למטרה ליצור לעצמה זהות מותג מובחנת, מובדלת ואטרקטיבית, אשר מסוגלת לייצר קשר רגשי בקרב צרכני הקטגוריה, שיכול להוביל להעדפה ולאהבה. דווקא בזכות קוטנה, ניתן לנכס לסיפור המותג ערכים שבאים ממקום אנושי, חם, אינטימי, שקוף, נבון ואף להתחבר לבוטיקיות ולתעוזה. 

מנכ"ל מעדני יחיעם, יוחאי נאמן אופטימי ונתלה בגישה אותה אימצה לאחרונה החברה לתחום החדשנות ומו"פ המבוססת על המערך הטכנולוגי של החברה ומומחים חיצוניים לחדשנות. במסגרת זו נסרקים באופן שוטף ומדעי תחום מעדני הבשר בעולם ותחומים משיקים.

באירוע היו נוכחי גם בחירי אנשי העסקים בתחום:

אלי גידור – סמנכ"ל הסחר בשופרסל, זי פרץ – מנהל מותג פרטי שופרסל, סמיר חמוד – בעלים מרכז מזון ירכא, תמיר דגן – מנהל שיווק חברת מעדני יחיעם

 

צילום: אביב חופי.

מודעות פרסומת

אודות juli1974

אקדמאית, אמא ל-3, יחצנית מסיבות לשעבר, עוסקת בתחום בקרת פרויקטים
פוסט זה פורסם בקטגוריה צרכנות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על השקה למעדני יחיעם שהתקיימה בבית הירוק בתל אביב

  1. רשומה מושקעת,לא ראיתי אותך באירוע

    אהבתי

  2. טלי .א.ג. הגיב:

    נשמע שהיה מעניין וטעים. תודה על השיתוף

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.